Hasco-Lek wdraża nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży. Wrocławski producent zdecydował się na implementację systemów firmy Sagra Technology: Emigo, Integra, Ipocrates.
Hasco-Lek jest producentem leków, suplementów diety i preparatów na rynek apteczny i pozaapteczny, m.in. marek: Ibum, Aciofolik, NaturKaps. Mobilny system Emigo służy dywizji zajmującej się produktami dostępnymi bez recepty – lekami i suplementami diety oraz dywizji Mass Market (FMCG). Dzięki Emigo Hasco-Lek zyska lepszą kontrolę nad pracą przedstawicieli handlowych i w efekcie – lepsze rezultaty ich pracy.
Rozpoczęte w sierpniu br. i zakończone we wrześniu wdrożenie pozwoli także w wydajniejszy sposób zarządzać produkcją i zapasami dzięki lepszemu obiegowi informacji od punktów sprzedaży – aptek i punktów pozaaptecznych – do producenta.
Integracja z hurtowniami poprzez oprogramowanie Integra umożliwi automatyczne przenoszenie zamówień do systemu magazynowego hurtowni, a następnie do systemu producenta – co przyspieszy oraz zoptymalizuje kosztowo dystrybucję – mówi Jarosław Koselski, Kierownik ds. Informatyczno-Technicznych w Hasco-Lek.
W ramach Ipocratesa oferujemy dostęp do usług dla firm farmaceutycznych, kompleksowo rozwiązujący problemy aktualności i jakości danych teleadresowych – mówi Piotr Stawarz, specjalista ds. wdrożeń w Sagra Technology – Przedstawiciel handlowy otrzymuje w ramach usługi bazę danych zawierającą dane teleadresowe hurtowni, ZOZ-ów i lekarzy.
Wybierając oprogramowanie, firma Hasco-Lek kierowała się jego funkcjonalnością. Sagra Technology oferowała najbardziej elastyczne rozwiązanie, które było najlepiej dostosowane do pojawiających się potrzeb firmy.