Ipsen to globalnie działająca firma farmaceutyczna z prawie 100-letnią tradycją. Przywiązując ogromną wagę do innowacji na każdym polu działalności, firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Emigo. Usprawnia on pracę zespołów sprzedażowych, automatyzując ich codzienne czynności i zwiększając efektywność. Ułatwia w ten sposób realizację celów sprzedażowych.
Dla usprawnienia współpracy z dystrybutorami Ipsen wdrożył Integrę, czyli integrację Emigo z systemami magazynowymi hurtowni. Dzięki niej, proces realizacji zamówień ulega przyspieszeniu, a przedstawiciele farmaceutyczni mają bieżący wgląd w dostępność leków w magazynach. Znają również status realizacji zamówień. Ich automatyczny transfer pomiędzy systemami pozwala wyeliminować błędy.
W celu łatwiejszego dotarcia do nowych klientów i rozbudowania ich bazy o nowe adresy, firma wybrała Ipocrates – zawsze aktualną bazę danych teleadresowych aptek i podmiotów z branży medycznej.
Analiza danych, a co za tym idzie, podejmowanie decyzji ułatwione są dzięki analitykom Biqsens. Ta zaawansowana platforma analityczna, oparta na MS Power BI w przejrzysty sposób wizualizuje nawet najbardziej skomplikowane dane, pochodzące z różnych źródeł. Pomaga wyciągnąć wnioski i zdobyć niezbędną wiedzę.